zwróć lub wymień towar kupiony on-line przez.. Paczkomaty InPost

SzybkieZwroty.pl to jedyna w swoim rodzaju usługa, za pomocą której możliwy jest szybki, a w dodatku całkowicie bezpłatny, zwrot lub wymiana towaru kupionego online. Obsługa zwrotów realizowana jest przez sieć Paczkomatów® InPost. Jest jednym z najwygodniejszych tego typu rozwiązań na rynku. Na stronie SzybkieZwroty.pl wystarczy wypełnić formularz zwrotu, odebrać kod umożliwiający nadanie przesyłki i za jego pomocą zostawić zwracany produkt w jednym z 1100 Paczkomatów® InPost dostępnych w całej Polsce. Z innowacyjnej usługi korzystają już klienci kilkudziesięciu sklepów internetowych. Mechanizm SzybkieZwroty.pl stosowany jest też w innych firmach, np.: UPC i Vectra czy Samsung.

szybkiezwroty

Najnowsze badania CBOS pokazują, że już prawie połowa Polaków robi zakupy przez Internet . Przy licznych zaletach e-handlu, problem reklamacji bądź zwrotu towaru nadal nastręcza trudności — nadanie przesyłki zwrotnej jest kłopotliwe, koszt obciąża konsumenta, a czas obsługi trwa często nawet kilka dni.

Paczkomaty® InPost — podążając za dyrektywą Unii Europejskiej, na mocy której nastąpuje ujednolicenie funkcjonowania e-sklepów oraz wydłużenie czasu, w którym klient może dokonać zwrotu towaru — na stałe wprowadziły do swojej oferty usługi związane z efektywną logistyką zwrotną. Korzysta z niej już kilkadziesiąt e-sklepów, m.in.: Big Star, Gandalf, Wólczanka i Vistula. Szybkie zwroty sprawdzają się także wśród firm spoza sektora e-commerce, na przykład u operatorów telekomunikacyjnych UPC oraz VECTRA, którzy proponują swoim klientom wygodną i szybką wymianę dekoderów cyfrowych i modemów. Rozwiązanie oferowane przez Paczkomaty® InPost jest niezwykle korzystne dla e-detalistów, którzy przyciągają nowych klientów, oferując przyjazną procedurę zwrotów. Istotna jest także możliwość zarządzania przesyłkami zwrotnymi przez intuicyjny panel online.

Skorzystanie z serwisu jest bezpłatne dla konsumentów, co jest nowością w sferze e-commerce — większość sklepów wciąż przerzuca koszty zwrotu na konsumenta. Zwroty realizowane za pomocą serwisu SzybkieZwroty.pl są też wyjątkowo wygodne – przesyłkę można zostawić o każdej porze dnia i nocy w wybranym Paczkomacie® InPost bez konieczności czekania na kuriera lub w kolejce w urzędzie pocztowym. Towaru nie trzeba adresować – wszystkie informacje podaje się w formularzu. Dzięki zintegrowanemu systemowi monitoringu, klient może na bieżąco śledzić każdy etap przesyłki, co dodatkowo zabezpiecza oddawany produkt.

System logistyki odwróconej InPostu sprawdził się już w ramach współpracy z Samsungiem, liderem branży elektronicznej. Dzięki obsłudze logistycznej napraw gwarancyjnych sprzętu Samsunga przez Paczkomaty® InPost znacząco zwiększyła się satysfakcja klientów, a czas konieczny do realizacji zamówienia istotnie się skrócił.

__

O autorze wpisu: Zostań Autorem

Fascynat rynku TSL w Polsce i na świecie. Administrator, moderator i webmaster w jednej osobie. Jeżeli chciałbyś opublikować swój wpis czy notkę wystarczy się skontaktować. http://przesylam.pl/kontakt