[DPD] DPD Polska z kolejną statuetką Superbrands

DPD Polska z kolejną statuetką Superbrands

Podczas X, jubileuszowej gali Superbrands, lider polskiego rynku kurierskiego spółka DPD Polska, otrzymała dwie statuetki: Superbrands 2015/2016 oraz Business Superbrands 2015/2016. Certyfikat Superbrands stwierdza przynależność DPD do grona najsilniejszych marek konsumenckich na rynku. Nagroda honorowa za szczególne zasługi dla promocji marki „Polska” w świecie, trafiła w ręce Agnieszki Radwańskiej.

W tej edycji, DPD Polska była nie tylko zdobywcą dwóch nagród, ale i partnerem logistycznym wydarzenia. Kurierzy firmy doręczyli zaproszenia na galę wręczenia statuetek, która odbyła się 17 maja 2016 w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.

Superbrands jest jedyną na świecie niezależną organizacją promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które – dzięki atutom konkurencyjnym – osiągnęły rynkowy sukces.

Proces certyfikacji składa się z trzech etapów. W pierwszym powstaje lista 2400 marek w 110 kategoriach wyłonionych na podstawie statystyk oraz badań rynkowych. W drugiej części przeprowadzane są dokładne badania przez Instytut ARC Rynek i Opinia na próbie 15 tys. ankietowanych, podczas którego stwierdzana jest znajomość danej marki oraz skłonność do jej polecenia. Podczas trzeciego etapu, marki oceniane są przez Radę Marek Superbrands. Eksperci dokonują oceny wizerunkowej siły marki na rynku. Tytuł przyznawany jest firmom, które podczas wszystkich trzech etapów zostały odpowiednio wysoko ocenione.

– Już drugi raz z rzędu zostaliśmy uhonorowani tym prestiżowym wyróżnieniem. Nagroda jest potwierdzeniem najwyższej jakości usług oraz pracy na rzecz rozwoju gospodarczego kraju. Marka DPD jest silna i rozpoznawalna niemal w całej Europie, a w Polsce firma jest liderem swojego sektora. To wszystko napawa nas dumą i daje siłę do dalszej ciężkiej pracy – komentuje Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

– Superbrands jest bardzo prestiżowym wyróżnieniem dlatego, że sposób przyznawania certyfikatów jest wiarygodny i w pełni transparentny. Do tworzenia pierwotnej listy firm – kandydatów, angażujemy ekspertów i dziennikarzy branżowych, a następnie przeprowadzamy badanie rynku umożliwiające konsumentom dopisanie dodatkowych marek do listy. Badanie konsumenckie jest kluczowym elementem Procesu Certyfikacji Superbrands. Firmy nagrodzone naszą statuetką mają więc powody do satysfakcji – mówi Monika Kowalewska, dyrektor projektu Superbrands w Polsce.

…czytaj oryginał

__

O autorze wpisu: Zostań Autorem